10.4.10

ending credits

"I thought that I heard "
en yakın arkadaşı neil gaiman olan bir kadın tori amos, hayal gücü nasıl körelebilir ki, büyüdükçe genişliyor.. korku yüzünden uyku problemleri yaşayan bir insan tori amos, ama aynı zamanda korku yüzünden uyku problemleri yaşadığı zaman neil gaiman tarafından hikaye okutularak uyutulan bir insan. gerçi gereksiz bilgiler bunlar, fotoğrafta elini öpen kişi michael stipe, bu fotoğrafı dün tesadüfen buldum, bu iki insanı aynı karede görmek beni etkiledi baya. hayatımda yeri çok büyük olan cümlelerin sahipleri aynı karede...
.
.
.
foto: brçnblntp
doğum günün kutlu olsun
yaz-kış, git-gel,

hep aynı
"yazın geliyor oluşundan dolayı tedirginim" dediğim zaman artık suratıma anormal bir yaratıkmışım gibi bakılmasından hoşlanmıyorum.mesela ben mantıyı da sevmem, sevmiyorum lan işte, ne bileyim. bir de bunun sebebini sorgulayan insanlar var, "neden sevmiyorsun yazı ". ne bileyim oturup onu mu düşündüm. sinirlendim birden.
.
.
.
"asleep on a train"
ben yalnızca bir kere trene bindim, onu da hatırlamıyorum.
.
.
.
ben evlenirken, düğünümde bu şarkı çalacak;


görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder