5.4.10

bu gün, bu zaman, şu an..

meryl streep, it's complicated adlı filmde çocuklarına şunu söylüyor;

"I love when we are all in the same time zone!"

zaman işte,

ben aslında bugün ben cooper ile ilgili bir yazı yazacaktım, ben aslında dün ud kursuna başlayacaktım, ben aslında yüzmeye gidecektim, ben geçen ay fizik tedaviye başlayacaktım, ben aslında sana seni sevdiğimi söyleyecektim, ben aslında geçen gün aklımdan geçen bir planımı gerçekleştirerek süpriz diyecektim herkese, ben aslında kötü durumda olan bir arkadaşımı arayacaktım, ben geçen sene okula falan gidecektim, ben aslında müzik dinlemeye ara verecektim. ben aslında tatile gidecektim, ben aslında yazılar yazacaktım, ben aslında insnalara tahammül edebilecektim, ben aslında şu an uyuyor olmalıydım. ben aslında..

sıkıldım allah kahretsin,
ben aslında sıkılmamalıydım.

santorini
ekim 2009
teleferik
(bu fotoğraf bana güven veriyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder