20.2.11

adam rakısından bir yudum almak için şarkı bölmeli.

isyan. vakit isyan vaktidir.
atlarınızı çözün. ama gitmeyin. gidemeyin, gidemezsiniz umarım. beni bırakamamakla cezalandırılın..
sizi şanslı sandım şimdiye kadar hep. hep iyi yanından bakayım dedim. ama hepiniz bu kadar şanslı olamazsınız dedim sonra. siz normalsiniz. hepiniz neredeyse aynısınız. anormal olan benim. şanssız olan benim dedim. sonuçta insanlar insanların yaptığı çoğu şeyi başarabiliyorlar. ama benim kafamda kuşlar patlıyor dedim.
iyi demiş olmalıyım ki, peder pazar günü kiliseye davet etmedi beni.
söylesenize ne kadar az şey biliyorsanız o kadar çok konuşuyorsunuz.
sessizlik. kırılan ne varsa, beceriksiz edebiyatçılara teslim ediyorum, istanbuladaki her unsurla postmodern şarkı yaptığını sanan adamlara emanet ediyorum. kadınlara da ediyorum. umarım hep yağmur yağar. hep yağsın öyle nefret edin ki buradan. yerle bir edin. yağmurdan bıkın. benden bıkmaya mecaliniz kalmasın... benim nabzım atmıyor, ağzımda tad yok, nefes alamıyorum. bu da böyle bir anım..

birden bire birine attığım msj. aldım buraya koydum. bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder