6.5.10

what is that you try to say ? ,)


yahu anlayamıyorum, düzensizliğimin içine düzensizlik katıyorsunuz, garip anlamlandıramadığım cümleler kuruyorsunuz, yahu adam "kuşlar patladı" diyor, kuşlar kafamda patlıyorlar, görüyorum önce süzülürkene martıyı, ben vapurda sigara içemediğim için onlar patlıyorlar. simitlerin susamları kömür gibi geliyor ben vapurdayken saçlarım hep bozuluyor. ben yoldayken insanları öldürmek istiyorum, sonra onları affediyorum, çünkü onlarda beni öldürmek istendiriliyorlar. murat menteş'in cem yılmaz takıntısı, ntv yayınlarının çıkardığı çizgi romanları alamamak, piyanoya başlamış olmak ama hiç çalışmamak, çileği pudra şekersiz yiyememek, eriği tuzsuz yiyememek, saati hiçbir zaman tam yakalayamamak sinirlerimi bozuyor.

mary badham as "scout" from "to kill a mockingbird"


Atticus: Good Afternoon Miss Dubose.. My, you look like a Picture this afternoon.
Scout: (whispering to her brother) he doesn’t say a picture of what.

scout şimdiye kadar benzetildiğim en şahane karakterdi, benzetmeyi yapanın bundan haberi yok. scout mutlu bir çocuk, scout elbise giyince utanan, okulda sürekli kavga eden maceraperest ve kısaca "harika" bir çocuk.




kısaca ne demek istediğinizi anlayamıyorum, netlikten yanayım, kızıyorum, üzülüyorum çünkü ben sizi düşüreceğim durumu düşünürken, sizin düşüncesizce beni düşürdüğünüz durumlardan hoşlanmıyorum, aşk-ı memnu izliyorum ben, nihal, behlül falan. fena değilmiş. ben işe gidiyorum, uyuyorum, hala uyumayı seviyorum.



1990 senesinden beri sizin karmaşık iç dünyalarınızın mağduruyım, sizin kararsızlıklarınızın mağduruyum, neden mi, iyilikten allah kahretsin.



ve şimdi, aylak aylak dolaşırken, kitapçıya girip de gördüğüm, elimi uzatıp da "aa" diyerek aldığım, "gidiyorum bu" adlı kitaba lanet ediyorum, elim kırılsaydı da almasaydım, elim kırılsaydı da, sana veremeseydim.

yoruldum,

ve artık bana ne lan!


şimdi sen gülsen, beni daha geniş bir salona almış olurlar kesinlikle.

(kaşınıyorum)

1 yorum:

  1. çileği pudra şekersiz, eriği tuzsuz yemek dünyadaki en boktan şeyi. saati tam yakalamayı ise siktiret! zaten durmadan oynuyor o lanet ibre, durduramıyoruz...

    YanıtlaSil