22.7.10

she left home işte"

son kalan çikolatayı da yemiş.

uyandığında toz bulutu göreceksin kapının önünde, çünkü kapıyı sert çekmiş olacağım ardımdan. toz bulutunda kavrayamamanın verdiği garip ama huzursuz edici, karanlık gibi, belirsiz ama umut verici, iğrenç duygulara karışacaksın, kapının önünde her gün gelişimi göreceksin, kapıyı açıp kapatacaksın, her kapattığında daha çok toz bulutu oluşacak, salona doğru, mutfağa doğru yol alacak. tozlar geçmişin izleridir. önemli olan o tozların altın olduklarını anlayabilmektir. tozlar ölmüş birinin telesekreterde kalmış olan sesidir, her özlediğinde arayıp "şu an evde yokuz" vs vs deyişini dinlersin. ağlarsın falan.

hep uyurken gelir ölüm haberleri, yani bana öyle oldu, annemin koynunda yatarken, annem gitti, ben kaldım, sabah da biz giderdik ablamla, ama bütün gece boyunca anlardım, annemin yanımdan ölüm haberi aldığında kalktığı gibi çektim o kapıyı ben aslında...

babamın gece gelen cinayetle sarsıldığı gün, ortadan kayboluşu gibi çektim kapıyı ardımdan, cesaretimle, onurumla ve gururumla çektim ben o kapıyı.

senin kapatıp gittiğin kapı ise, hiçbir şey ifade edemedi, istesem de edemez artık zira orada oturmayalı uzun zaman oldu.. ardında hiçbir şey bırakamadın çünkü, bırakmak bile istemedin.

ben sürekli gülüyorum, sadece zorla güldüğüm zamanlarda sen geliyorsun aklıma, ben hep mutluyum ama sadece mutlu rolündeyken gözümün önüne geliyorsun, aklımdan geçeni söyleyebiliyorum çoğu zaman, yalan söylediğimde geliyorsun aklıma, sen gittin. gittiğinle kaldın.

ben zamanında buradaydım ve zaman benim tarafımdaydı o zaman, sesler ve görüntüler başka bir yere atmış gibi hissediyorum, aslında burada olmalıyken oradaydım, aslında orada olmam gerekirken buradaydım, hiçbir zaman olmam gereken yerde olamadım. şimdi o altın tozların altında ezilmeden, geldim. bir köprüden uçtum, bir binadan düştüm, soğuk sulara çarptım, kalbime iki kere bıçak sapladım, sırtımdaki kemikleri tek tek söktüm, ağrılarımı üç katına çıkardım, gözlerimi açamayacak kadar ağladım. kapıyı çektim çıktım, tozlarıma iyi bakın.

1 yorum: