25.1.11

akıl hastasını günlüğü

şimdi günlük ben bu günü yazacağım sana ama sana yarını yazmayacağım. aslında dünü yazsam güzel olur. önce sabah kalktım sigara içtim bir tane. bahçedeki köpek eve girdi, her yerle mutlaka temas ettikten sonra mutfak masasına çıktı sonra yemekleri yedi oradaki ve kaçtı. küçücük de bir tip görsen günlükcüm hakkaten küçük yani. sonra benim yiyeceklerim kalmadığı için ben bir tane daha sigara yaktım. tanımadığım bir çocuk geldi ve mandalina yerken üzerime fanta döktü. kulağımdan donuma kadar fanta oldum. sonra suyun altına girdim ama giyecek bir şeyim yoktu. bir tane şort giydim üstüne bir tshirt buldum sonra plastik çizmeler giydim ve bahçeye çıktım. üzerime fanta döken çocuk saçlarımı yapmak istiyordu. elimden tuttu bahçede yürüdük. sonra sağır olan dalmaçyalı köpeğe yaklaştım ve naber dedim, cevap vermedi çünkü sağır sonra kırmızı lahanaları sirke ve limonla ovdum, 15 dakika bekledim, sonra tekrar yağ, limon ve tuz ekledim. yedim günlük ben onu yedim. bir adet redbull içtim. o sırada başka bir çocuk piyanoda son ses samanyolu çalıyordu. kıs sesini dedim ben deniz yıldızı izlicem dedi. açtım izledi. ben sonra telefonumdan oyun oynayıp dünya rekoru kırdım. uyurken anneme her şeyin bittiği yer, ilk defa sağır olmak istiyorum dedim.
günlük ben deli olduğum için kimse beni delirtemez sanıyorsun ama yanılıyorsun.
yarın da bugünü yazacağım. hoşkal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder